English Вход
  •  
  • Продукти
    • Монети
    • Медали
    • Кюлчета
    • Кюлчета-медальони
    • Колекционни серии
    • Нови продукти
    • Най-продавани продукти
    • Промоции
  • Моят профил
    • Настройки на профила
    • Настройки на адреса
    • Смяна на парола
    • Вход
    • Нова регистрация
  • Поръчки
    • Текущи поръчки
    • Преглед на поръчки
  • Информация
    • Пазаруване, плащане и доставка
    • Често задавани въпроси
    • Начин на съхранение
    • Речник на термините
    • Медии
    • Интересно
    • Новини
    • За нас
    • Помощ и грижа за клиента
  • Контакти
  • 0 Броя0 BGN
    • Your Cart Contents

    • No products in the cart.

ПРОЦЕДУРА ЗА ПОДАВАНЕ И РАЗГЛЕЖДАНЕ НА ВЪЗРАЖЕНИЯ

Ние се стремим да предоставяме разнообразни продукти от най-високо качество като спазваме международните стандарти за етична търговия.

Удовлетвореността на клиентите е наш основен приоритет и в случай че поради някаква причина имате забележки, не се колебайте да ни сигнализирате. За да Ви бъдем полезни в такива случаи, е необходимо да подадете писмено възражение. Ние ще отговорим на всеки от Вас.

Къде можете да подадете възражение?

Възражение може да подадете по електронната поща на адрес: complaints@offices.fibank.bg.

То ще бъде обработено незабавно след получаването му във Fibank, а ако е изпратено в неработно за банката време – възражението ще бъде насочено за разглеждане на следващия работен ден.

Какво трябва да съдържа възражението?

Възражението Ви трябва да съдържа:

  • Вашите имена и ЕГН/ЛНЧ; Ако сте представител на фирма, трябва да посочите и наименованието и ЕИК/БУЛСТАТ на фирмата;
  • Вашия постоянен адрес / адрес за кореспонденция, телефон, e-mail;
  • Описание на причината за възражението.

Важно: Първа инвестиционна банка АД не разглежда анонимни възражения.

За да бъдем максимално полезни, възражението Ви трябва да бъде ясно формулирано и написано на български език. Към него е необходимо да приложите всички налични документи, подкрепящи искането Ви.

За Ваше улеснение сме разработили образец на възражение, който Ви съветваме да ползвате.

Как ще процедираме с Вашето възражение?
  • Незабавно ще го придвижим за разглеждане от компетентните служители.
  • Ще разгледаме възражението Ви обективно и отчитайки всички факти и обстоятелства.
  • При необходимост ще потърсим контакт с Вас, с цел получаване на допълнителни данни и документи.
  • Ще изготвим обосновано и обективно становище по Вашето възражение в 30-дневен срок от получаването му, ведно с всички документи, доказващи основателността му. В случай че по обективни причини не можем да спазим този срок, ще Ви уведомим своевременно.
  • В случай че искането Ви е извън нашата компетентност, ще Ви информираме, ако това е възможно, за действията, които следва да предприемете.
  • Ако възражението Ви е основателно, ще предприемем необходимите действия, за да Ви удовлетворим, както и ще предприемем необходимите мерки за бъдещо предотвратяване на подобни случаи.
Какви други възможности имате?
  • Вие имате право да отнесете случая за разглеждане от Комисията за защита на потребителите на адрес:
Гр. София, п.к. 1000, пл. Славейков №4А, телефон: + 359 2 933 05 77; факс: + 359 2 988 42 18, интернет страница: www.kzp.bg или на адресите на съответните регионални центрове
  • Можете също така да използвате платформата за онлайн решаване на спорове (ОРС), достъп до която можете да осъществите чрез следната електронна връзка:
https://webgate.ec.europa.eu

Желанието ни е Fibank да бъде предпочитаният от Вас партньор при закупуването на банкови продукти от благородни метали. Удовлетвореността Ви е наша основна цел и в подкрепа на това е описаната по-горе процедура, като възможно най-краткия път, съобразен с нормативните изисквания, по който Вашето възражение може да стигне до нас и да получи необходимото внимание.

Купи

  • Монети
  • Медали
  • Кюлчета
  • Кюлчета-медальони
  • Колекционни серии

Актуално

  • Промоции
  • Нови продукти
  • Най-продавани продукти
  • Каталог

Интересно

  • Пътеводител за колекционери и инвеститори

    Свидетелства за това колко съществена е ролята на златото в живота на обществото имаме от поне 8000 години....


  • Оригинал или фалшификат

    Опасностите от подменената идентичност
    Ден преди Деня на археолога - 14 февруари, поставяме началото на поредица от материали, свързани с темата "оригинал - фалшификат"....


  • VERISCAN

    Доверието е основополагащият камък на пазара на благородни  метали....


  • Значението на надписа ESSAI

    Някои рядко срещани български и чуждестранни монети са маркирани с надпис „essai”. Те не се отличават с нищо друго от монетите с подобен тип изображение, тегло, метал и номинал...


  • Най-новото от света на фалшификатите

    Резултатите от системните ни проучвания показват интересна картина на промените в потока от златни предмети и монети, преминаващ през територията на България...


  • НА ГРЕБЕНА НА ВЪЛНАТА

    Швейцарската рафинерия ПАМП, неотдавна лансира ново поколение слитъци с разнообразни изображения – колекция с оригинален дизайн и декоративна стойност, наречена IcOns (Икони)....


  • Българските монети между Съединението и Независимо

    В периода на едни от най-светлите празници за българската държав- ност бихме искали да разка- жем за монетите, създадени в онези славни години на невиждан подем на бъл- гарския дух....


  • Въпроси за златото в условията на COVID-19

    През март, април и в началото на май сериозен проблем беше и начинът, по който ще бъдат извършени доставките на злато до България....


 

Първа инвестиционна банка | Виртуален банков клон | YES програма за лоялност | Diners Club България | Политика за личните данни

© Първа инвестиционна банка 2009 - 2016. Всички права запазени.