Моята Fibank


Регистрация Забравена парола

Уважаеми клиенти на Fibank,

Постъпиха сигнали, че са правени опити за контакт с клиенти на услугата Моята Fibank чрез уебсайт с адрес www.e-fibank.opg2.com.

Бихме искали да Ви обърнем внимание, че това не е официалният сайт на услугата, предлагана от „Първа инвестиционна банка” АД, България.
Молим Ви да не предприемате действия, които са инициирани чрез уебсайт с адрес www.e-fibank.opg2.com и/или имейл адреси с домейн e-fibank.opg2.com, и при съмнение да се свържете със служител на „Първа инвестиционна банка” АД, България на следните телефони:

- *2265 (*bank) - Контакт център

- 0700 12 777 - денонощна линия за поддръжка на услугата Моята Fibank и Виртуален банков клон.

Напомняме Ви, че официалният адрес на уебсайта на услугата Моята Fibank на „Първа инвестиционна банка” АД е https://my.fibank.bg а адресът на Виртуалния клон на Fibank е https://e-fibank.bg/EBank.

Уважаеми клиенти,

Присъединете се към инициативата на Fibank към опазване и спестяване на ограничените природни ресурси.

Предлагаме Ви да се регистрирате за безплатните електронни извлечения по кредитни карти, предоставени чрез услугата "Моята Fibank", при което автоматично ще преустановим изпращането на хартиени извлечения.

За повече информация: 0700 12 777 или на адрес: my.fibank@fibank.bg

Разговорите към национален номер 0700 12 777 се таксуват според определените от Вашия оператор цени за обаждане към номера тип 0700 на Vivacom.
За абонати на Vivacom обаждане към този номер се таксува като обаждане към стационарен номер в мрежата на Vivacom.
ВАЖНО !
ПИБ АД УВЕДОМЯВА КАРТОДЪРЖАТЕЛИТЕ си, че има информация за получени фалшиви съобщения по електронната поща, които претендират да са изпратени от БОРИКА. С тях се изискват данни на картодържатели, включващи: име на картодържателя, ПИН код, ЕГН, номер на карта и други лични данни, свързани с картодържателя и картата.
Напомняме ви, че банката-издател или БОРИКА по никакъв повод не изискват такива данни. Предупреждаваме картодържателите да не предоставят информация за картите си при никакви обстоятелства, дори ако данните се изискват чрез Интернет сайт, който съдържа логото или наподобява оригиналния сайт на банката или БОРИКА.